استفاده از Google Trends در پروژه های سئو


معرفی سرویس Google Trends به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی سئو برای آنالیز کلمات کلیدی.


یکی از سرویس‌های بسیار کاربردی گوگل برای انتخاب کلمات کلیدی و بررسی آن ها سرویس گوگل ترندز است. با استفاده از Google Trends  می‌توانید به آسانی کلمات کلیدی موردنظرتان را بر حسب میزان جستجو و محبوبیت بین کاربران با یکدیگر مقایسه کنید. نتایج گوگل ترندز را می توان براساس بازه های زمانی, موقیعت جغرافیایی و… فیلتر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *